Monthly Archives: сентября 2014

Cвяткова програма до Дня міста 27.09.2014 р. розпочалася о 9.00 ранку карнавальною ходою, фестивалю “Вода життя” від кінотеатру “Юність” до центральної площі міста. В рамках фестивалю студенти технікуму взяли участь у молодіжному флеш-мобі і презентації свого навчального закладу у святі “Новокаховське подвір’я”.  Вечірня святкова хода від стадіону “Енергія” до центральної площі міста зібрала весь наш колектив технікуму. 

 

Наприкінці вересня кожного навчального року в технікуі проходить огляд художньої самодіяльності навчальних груп І курсу всіх відділень. В цьому році найкращою за рішенням журі була названа група К14-1Д (класний керівник Тосенко О.М.)

IMG_0023 IMG_0027

ІІ місце посіла група Ф14-1Д (класний керівник Якуба О.А.)

IMG_0011 IMG_0010

ІІІ місце розділили між собою групи А14-1д (класний керівник Шепелева Л.Б.) та П14-1Д ( класний керівник Сушко І.В.)

IMG_0007 IMG_0013

 

 

 

Cтуденти І курсу технікуму були присутні на зустрічі з поєтом м.Нова Каховка Боровиком М.А. Змістовна бесіда з поєтом відбулась в літературному музеї видатного поєта Херсонщини Анатолія Бахути.

IMG_3359 IMG_3344
IMG_3346 IMG_3354

 

ВАЖЛИВІ ПРАВИЛА КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

 

  • Викладач має бути особистістю привабливаю для студентів.
  • Викладач повинен викликати любов і повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та піклується про неї, у стосунках із нею чесний та відвертий.
  • Викладач має бути відвертим у стосунках з усіма студентами.
  •  Викладач має бути веселим , жартівливим.
  •  Викладач має раціонально використовувати свій час.
  • Викладач має бути доброзичливим.
  •  Викладач має постійно вдосконалюватися, розширювати свій кругозір.
  • Гасло викладача: “Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм студентам
  • Викладач повинен реалізовуватиііндивідуальний підхід до студента, вміти його вислухати.
  •  Класний керівник має створити учнівський колектив  у якому панують доброзичливі стосунки.
  •  Педагог повинен приймати тільки обдумані рішення.
  • Викладачеві  слід любити й захищати студента, поважати його почуття.
  •  Викладачеві  необхідно виховувати у студентах  самодисципліну.

                                   Далі

           Головна відмінність радикальних змін у суспільстві – зміна ставлення до людини.

           Це   виражається   у   визнанні   прав   людини  та  створенні  максимальних  умов для її розвитку й самореалізації .

           Гуманізація, гуманітаризація й інформатизація освіти відносяться до глобальних проблем сучасності. Вони визначають певний зміст, суть і мету нової парадигми – соціально-особистісної освіти. Принципова відмінність концепції сучасної парадигми освіти складається насамперед у тому, що освіта розглядається як діяльність, мета якої – розвиток особистості. Отже, в основі навчально-виховного процесу лежить не абстрактне соціальне замовлення, а програма розвитку особистості дитини. Особистість дитини повинна бути здоровою і фізично, й морально, й емоційно. Суспільство і школа прагнуть до гуманізації. На передній план виходять цінності свободи, ненасильства, терпимості, емпатії, створення людини без руйнування її здоров’я. Далі

Останні записи

Останні коментарі